28. prosince 2013

Stihla jsem to...

A co, že to vlastně? V blogovém světě jsem se, již nějakou dobu pohybovala, ale stále jsem si pohrávala s myšlenkou o pauze o změně zkrátka o něčem jiném, novém, třeba i zajímavějším, něco co by bavilo nejenom mě, ale především a hlavně i Vás. A tak doufám, že ta změna je právě tady.
Mluvím o tom, že jsem se v blogovém světe už pohybovala a ano, pro ty z Vás, kteří mou přezdívku znali, říkala jsem svému blogu, s kterým jsem tento svět poznávala OneGirl, teď jsem se ho rozhodla trochu pozměnit, přidat do názvu ještě jedno slovo a začít znovu, od úplného začátku a doufám i lépe. Nechci se vracet k věcem, proč jsem blog zrušila, proč začínám znovu, zkrátka to chtělo změnu, která je právě tady a která doufám bude i k lepšímu. 

Proto jen vítejte u jedné blonďaté dívky a rádi se vracejte...

9 komentářů:

  1. Tak Baruš, ať se ti nový začátek daří :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není za co, jsem ráda, že jsi se zase objevila a jsem moc ráda, že jsem tady tvou první čtenářkou :-) Nikomu to první místo nedám :-D

      Vymazat
    2. Jsi zlatíčko Péťo, a ja jsem ráda, že jsi mou první čtenářkou právě ty :)

      Vymazat
  2. Přeji hodně štěstí do nového startu :)!

    OdpovědětVymazat
  3. :) Chápu Tě, byla si odvážnější než já. :) NEměla sem to srdce svůj blog smazat. :) Ale tebe za to obdivuji. :) Budu se těšit na nové zítřky! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Stále som čakala kedy bude nový článok a stále nič :/ Trochu som mala strach že si nadobro skončila a zrazu pozerám že máš založený nový blog takže som velmi rada že som ťa našla :) Aj ja plánujem začať odznova ale nejak nie je na to teraz čas ale raz to príde :)

    OdpovědětVymazat