30. prosince 2013

Organizovaní času v roce 2014...

Jakmile se přiblíží konec roku začínám vždycky přemýšlet nad tím, jak si další rok budu organizovat čas, jestli si konečně budu vést poctivě diář, a také nad tím, jaký si pořídím. Několik předchozích roků jsem většinou mívala diář z Elle, stále jsem si říkala, že mi stačí, ale tentokrát jsem chtěla něco jiného asi i hezčího a tak jsem si pod vánočním stromkem přála najít diář a trochu jsem Ježíškovi při jeho vybírání i poradila a nakonec jsem našla tuto krásku.


A jak si tedy budu ten nový rok 2014 organizovat a plánovat? Přemýšlela jsme jaký způsob by mi vyhovoval a vlastně jsem přišla i na to, co raději ne, jakmile si píšu diář obyčejnou modrou propiskou za chvilku mě to přestane bavit a pomalu se v textu sama ani neorientuju, no co si budeme povídat také si to umím někdy moc hezky přehledně naškrábat. A proto součástí diáře bude i několik pomocníčků a taková malá finta, kterou jsem se inspirovala u GetTheLouk jak si organizuje čas za pomocí barviček. Takto vypadají moji pomocníčci.


Opičím se tedy barvičkami, abych se v textu a v poznámkách, co kdy mám a co kdy musím lépe vyznala, zvolila jsem si také, pro každou věc a povinnost svůj odstín. Věci týkající se školy, zkoušek a praxe budou fialově, mé soukromé plány budou tyrkysovou barvičkou, oranžovou neonkou si poznamenám všechny svátky a narozeniny svých blízkých a růžově budou ostatní nezbytnosti třeba i ty týkající se blogy a jednoduše takové, které nespadají pod žádnou z kategorií, ale nesmím na ně ani tak zapomenout. 

Druhým pomocníčkem budou štítky, které jsem dostala od kamarádky a se kterou sdílím své nadšení milovat všechno, co se papírnictví týká, udělaly mi velkou radost. Diář mi budou zdobit pro oživení a mohu si na ně psát kratičké poznámky. Jejich vzhled mě baví, nejvíce ta slepička jak drží malé kuřátko, infantilní ale i tak roztomilé nebo ne? 


Co se mi na diáři líbí je ještě to, že pro každý jednotlivý den připadá vlastní stránka, takže pokud toho bude víc, vše se hezky vejde a mohu si to poznamenat i k času, který je u strany na stránkách vyznačen. Pokud je, ale na stránce neděle připadá ji jen půlka stránky, což je trochu diskriminace, ale možná je to tím, že se jednoduše v neděli nemá nic dělat. 


Diář se mi tedy moc líbí a už se těším, jak budu mít čas pěkně zorganizovaný a všechno budu stíhat a zvládat.

P.S. Diář je značky Albi.
P.S.S. Jak si budete organizovat čas v roce 2014 vy?

6 komentářů:

  1. Diář je krásný a ty štítky úchvatné!
    Já si taky každý rok pořizovala nový diář a moc jsem se těšila až si do něj budu psát.
    Na příští rok pořád přemýšlím jestli si nějaký koupit a nebo si pořídit čisté listy do toho co mám teď. Dostala jsem jeden malý, ale když jsem se do něj snažila zapsat první věci, tak jsem zjistila, že mi nevyhovuje.
    Tak uvidíme :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za pochvaly :) A přeji ať si se svým jakýmkoliv novým diářem spokojená a je pro nový rok skvělým společníkem :)

      Vymazat
  2. Takový jsem měla tento rok, ale protože v něm bylo moc místa, tak jsem do něj psala naprosté hovadiny a pak v tom najít ty podstatné věci byl docela problém, takže na rok 2014 už mám menší a doufám, že už tam ty blbosti psát přestanu :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také tam občas píšu blbosti, ale zas je pak docela veselé si je po čase číst :)

      Vymazat
  3. Tak ty záložky jsou boží! :) Na takové věci jsem také ulítlá. :) Já sem na tom hrozně s organizováním. Když už jsem si do diáře zapisovala tak sem ho ani neotevřela. :D Ale letos se chci zlepšit. Zapisuji si tam denně úspěchy se cvičením snažím se psát barevně a tak uvidíme jak na tom budu,. :) Krásný Nový rok Baruš! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Bí, a i tobě jen to nej :) Snad se nám organizování bude oběma dařit :)

      Vymazat