1. ledna 2014

Nějaká ta předsevzetí pro nový rok...

Dnes, ale už i včera se všude objevují předsevzetí, přání a nebo také plány a cíle, který by si každý z nás chtěl v novém roce 2014 splnit a za kterými všichni půjdeme, a nebo se o to, alespoň pokusíme, abychom se trošku přiblížili k našim vysněným snům a trochu si na ně sáhly a nebo už je měly na dotek. 

I já mám nějaké své přání a také několik předsevzetí se kterými bych se s vámi chtěla podělit. Vím, je to asi ohrané a každý druhý si řekne, proč si něco takového dávat, když to za týden opět poruším a budu moci začít zase od začátku, ale já doufám, že letos se mi něco z toho alespoň trochu podaří. Nebo, že se v dané věci aspoň o trochu zlepším, pokud nebudu mít tak silnou vůli tak snad alespoň postupně. No uvidíme, a jak to tedy jsou?

Knihy, čtení...
Určitě bych chtěla více číst. Knížky mám moc ráda a odjakživa si ráda čtu už jako malá jsem hodně četla a k maturitě jsem také neměla problém přečíst si povinnou četbu a pak jsem se sama divila, jak mě zvolené knížky bavily. Proto bych chtěla začít více číst, myslím, že je skvělé odreagovaní si odpočinout u dobré knížky, která vám navíc může lecco dát. A také mám celkem ráda vůni knih, vím, že to možná zní hloupě, ale někdy si ke stránkám čuchám (ale není to žádná úchylka :D), proto si chci také svou sbírku knih trochu rozšířit.

Neutrácet, šetřit...
Tento bod bude celkem zásadní. Někdy se mi prostě stane, že si některé věci koupím jen tak bez rozmyslu a pak je budˇ stejně nevyužiju, co se týče kosmetiky a nebo mi v šatníku oblečení leží a nevynosím jej. Proto chci více šetřit a kupovat věci skutečně s rozmyslem, sem tam je sice fajn si udělat radost, ale ne kupovat zbytečnosti jen abych měla radost a pak fňukala nad prázdnou peněženkou. 

Nebýt lenoch...
Tím mám namysli neodkládat povinnosti až na poslední chvilku a všechno si dělat včas hlavně, co se týče ohledně školy. A také doma, někdy je fajn prolenošit odpoledne, ale nemusí to být každý týden. Proto chci být více aktivnější. 

Cvičit, hýbat se...
Tenhle bot by nesměl chybět, ale tentokrát ho chci pojmout trochu jinak. Vždycky jsem si říkala, zhubnu, budu hubnout, od pondělí, od června a podobně a nikdy nic, vydržela jsem pár dní a nakonec jsem byla tolik znechucena, že všechna snaha byla během pár dní opět pryč. Proto si tentokrát neříkám, že zhubnu, ale prostě se jen začnu hýbat, i kdyby to mělo být jednou dvakrát do týdne tak alespoň tak. 

Jídlo...
V jídle bych se spíše chtěla zaměřit na zdravější stravu, přidat více celozrnného pečiva, zeleniny a ovoce. Tím nechci říct, že budu držet nějaké diety, jen se pokusím se stravovat trochu lépe, nepřejídat se a říkat ne sladkému a čokoládě.

Zkoušet...
Chtěla bych více zkoušet, co se týče kosmetiky, líčení, účesů a oblékání. Zkrátka více zkoušet, co se nosí, co mi sedí, co se mi líbí. A nebýt tou zapadlou mezi davem. To mi připomíná, že bych chtěla i více nosit podpatky.

Jít si více za svými sny...
Poslední a tak trochu zvláštní bod. Co se týče mých snů a cílů, mám jich několik ale občas jsem srab a některé věci vzdám dřív než by bylo potřeba, z čehož je i ta moje lenost a pohodlnost, proto budu více makat, více bojovat a zkrátka si více půjdu za svými cíly.

Dáváte si také předsevzetí, nebo je to pro vás jen ohraná fráze a nuda? Já doufám, že ty mé mi letos vyjdou a že jsem jsi je nepsala a nedávala jen tak, tak mi držte pěsti a podělte se o svá předsevzetí.




6 komentářů:

  1. Páni! :) Musím říct, že se ve spoustě předsevzetí shodujeme až na to zkoušení kosmetiky. :D :) Tak doufám, že ti nadšení vydrží já zatím plním jedno nejzásadnější být pozitivní. :) Cvičení je fajn. :) Když se do toho, ale člověk nadchne. :) Takže ještě jednou budu držet palce !! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Bí :) Doufám, že mi vše půjde a něco z toho alespoň vydrží :)

      Vymazat
  2. Dala jsem si je minulý rok a nic z toho, takže jsem se na to vyprdla, jen teda na tý postavě chci už konečně pořádně zapracovat, protože už mě nebaví začínat stále od znova a myslím, že novej rok je prostě tím nejlepším startem, jaký může být :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak Romanko :) Tak ti také držím pěstičky :)

      Vymazat
  3. Já si předsevzetí nedávám, asi bych je ani nedodržela :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zkouším štěstí a také to zdali vydržím :)

      Vymazat