3. ledna 2014

Oblíbená dekorativní kosmetika roku 2013...

Jako každý mám i já svou oblíbenou kosmetiku, na kterou nedám dopustit a kterou bych si klidně kupovala stále dokola, kdybych tolik nechtěla zkoušet další a další. Ale je fakt, že některé z těchto produktů jsou tolik oblíbené, že je neměním a skutečně si je dokola kupuji. Dneska Vám ukáži jací jsou moji oblíbenci právě v dekorativní kosmetice, na které nedám dopustit. Snažila jsem se vždycky zvolit nějaká produkt na tvář, oči, rty i nehty. Tak uvidíme, zdali některý z mých oblíbenců není třeba i ten váš favorit?



Favority z dekorativky pro mou pleť by nemohly být jiné výrobky než ty od Rimmel London. Na pudr Stay Matte nedám dopustit už nějaký ten pátek a pokud si troufnu říct, že je toto mé alespoň desáté balení skutečně nepřeháním. Používám ho už pěknou dobu a měnit určitě nehodlám. Make up je stejně tak od Rimmel London a to Match Perfection, mám třetí balení a také jsem s ním zatím nejspokojenější, ze všech, co jsem vyzkoušela. 


Tři pomocníčci na nehty, které jsem také zařadila mezi dekorativní kosmetiku, jsou tyto laky od Miss Sporty. Růžový 5 v 1 nehty skvěle vyživí a postará se o to, aby se netřepily a vypadali krásně zdravě. Fialový top coat a zároveň ochranný mám také moc ráda, lak díky němu vydrží na nehtech o něco déle a nemusím se bát, že by se mi za několik dní srýpal. A modrý opět top coat, ale také urychlovač zaschnutí laku je skvělý. Nejdříve se mi nechtělo věřit, že by lak díky němu rychleji zaschl, protože po zkušenosti s kapkami od Essence, které měli napomáhat zasychání jsem ztratila důvěru v tyto věcičky, ale tento lak od Miss Sporty si s rychlejším zasycháním skutečně poradí.


I mezi očními linkami jsem si našla své oblíbence. A to linky v peru od Essence Super fine. A vodě odolnou tužku na oči od Bourjois. Díky těmto dvou linkám na oči mohu dodat svému líčení větší důraz a navíc linky skvěle drží a dobře se s nimi pracuje.


Dalšími oblíbenci od Rimmel jsou jejich rtěnky z řady Kate. Zamilovala jsem si jejich odstíny a to, jakou mají rtěnky výdrž. Dalo by se říci, že díky rtěnkám By Kate jsem se do rtěnek zamilovala a moje sbírka se pěkne rozrůstá. Tyto tři jsou mé nejoblíbeněšjsí odstíny neutrální 07, uprostřed novinka s číslem 105 a výraznější odstín 05.


Z očních stínů to jednoznačně vyhrála paletka od Sleek v odstínu Oh So Special. Paletku vlastním teprve měsíc, ale i tak jsem si její odstíny naprosto zamilovala. Nikdy jsem se u stínů nesetkala s takovou výdrží a pigmentací, jako právě u těchto od Sleek a myslím, že po běžnějších drogérkových už tolik pokukovat nebudu, a už teď přemýšlím, jakou další paletku od Sleek si pořídím. 


U barevných laků jsem si opět oblíbila ty od Rimmel London a to nejvíce ty z řady 60 Seconds a nově i laky Salon Pro z řady Kate. Jsem spokojená jak se štětečky laků, tak s výdrží a i pigmentací, stačí jedna maximálně dvě vrstvy a lak má nádhernou barvičku. 


Posledními favority jsou řasenky a to tyto z katalogu Avon. Mám je oblíbené už také delší dobu a stále se k nim vracím, někdy si pořídím i některé drogérkové, ale u těchto Super Shock a Super Shock Max jsem spokojená, mají výborné kartáčky a skvěle se s nimi pracuje. 

Tolik k mým oblíbencům z dekorativní kosmetiky za rok 2013 a věřím, že někteří z nich mi vydrží i tento rok. Také jste si určitě všimli, jak mám celkem hodně oblíbenou kosmetiku Rimmel, za mě je to jedna z nejlepší kosmetiky, kterou v drogériích můžeme sehnat. 

8 komentářů:

  1. Nejakou rtenku z rady Kate si take chci poridit :) maji krasne barvicky :) i ja miluji tento pudr od rimmel a za jiny uz bych ho nevymenila :) ale ten make up mi tolik nevyhovuje, nic moc vydrz. Muj nejoblibenejsi drogerkovsky je od Astoru lift me up a od Rimmelu Wake me up :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani jeden ze zmiňovaných make upů jsem zas nezkoušela já :) Pudr je vážně jednička a rtěnku určitě nějakou pořiď, barvičky jsou nádherné a vybere si každý :)

      Vymazat
  2. První dva výrobky jsem si nechala nadělit k Vánocům do zásoby, takže naprosto chápu tvou zamilovanost, přitom nejsem zvyklá si něco kupovat poněkolikáté, protože jsem přece blogerka a musím zkoušet nové věci :D, ale tady to prostě nešlo :).

    OdpovědětVymazat
  3. Také mám nejraději oční linky ve fixu od Essence :) a mám dojem že máme stejný lak od Rimmelu ten červený, já ho ještě nepoužila :D ! K make-upu nemám co víc bych řekla je fakt skvělý a super lehký, na léto bomba.!
    Barunko za prvé Ti musím pochválit vzhled nového blogu, já bych ho brala z fleku a je opravdu nádherný a za druhé Ti děkuji že jsi mě upozornila na Tvůj nový blog.! Už mi bylo smutno že jsi se s blogem rozloučila :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Romanko, děkuju za milý komentář a jsem ráda, že se blog líbí :)

      Vymazat
  4. červený lak rimmel mám taky doma , jsem s ním šíleně spokojená, hlavně s rychlostí schnutí :)

    http://nicolexs.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, i já jsem si ho oblíbila hlavně díky rychlému schnutí :)

      Vymazat